掃呢頁CODE去手機

2019年3月23日 星期六

索假紙不果大媽大鬧瑪麗醫院急症... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








公立醫院資源緊絀,前線醫護人員人手短缺,壓力已經爆煲;學法官話齋:「忙到一頭煙,仲要遇到刁民攪攪震!」令醫護人員更添麻煩。





日前一名網民喺 Facebook PO 文稱在瑪麗醫院目擊一名操不純正廣東話嘅大媽坐喺輪椅上要求醫生開病假紙,醫生就答只可以提供到診紙,大媽開始不滿反問:「我聽日點返工?」

醫生即刻話:「點返工係你嘅問題,直家冇事你可以走。」

開始失控:「呢間醫院係你㗎?你叫我走我就走,冇假紙點走?」

醫生無理佢,反問:「到院紙要唔要?唔要我撕咗佢!」

大媽就賴死唔走,仲大叫:「我係講道理!!」

醫生見到咁嘅情況就即時叫護士請保安過嚟 … 之後一名保安就將大媽送出急症室 !!

完!




相關新聞:

去年6月才取得單程證來港的41歲新移民辜建芬,今年1月29日帶10歲兒子到廣華醫院急症室求診,辜建芬因不滿等候多時疑「打尖」擅闖診療室,遭護士即時制止,辜建芬在混亂中推跌一名女護士,結果被控以一項普通襲擊罪。

案件昨日(22/3)在九龍城法院提堂,主任裁判官吳蕙芳庭上直指醫院內發生襲擊事件嚴重,對被告直言:「人哋已經忙到一頭煙,仲要遇到刁民搞搞震!」吳官及後用普通話直接訓斥被告,說:「你還要在一個孩子面前打人,誰教你的?」被告聞言落淚,吳官見狀即謂:「你還要在我法庭哭呀?來我法庭沒有同情分,眼淚是沒有同情分的。」案件押後至下月24日再提訊。


來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!