掃呢頁CODE去手機

2024年2月26日 星期一

【影視】《火影忍者》宣布開拍真人版電影!由《尚氣》導演操刀 #尚氣

獅門影業(LionsgateFilms)正式宣布開拍《火影忍者》真人版電影,由《尚氣與十環幫傳奇》導演DestinDanielCretton執導及擔任 ...




獅門影業(Lionsgate Films)正式宣布開拍《火影忍者》真人版電影,由《尚氣與十環幫傳奇》導演Destin Daniel Cretton執導及擔任共同編劇,原作者岸本齊史更大讚Destin係不二人選。



對此,原作者岸本齊史表示:「當我得知Destin加入時,我剛好睇完佢所執導嘅動作大片,嗰時我就覺得佢係真人版《火影忍者》嘅理想導演。當我再欣賞埋佢其他作品,了解到佢擅長創作紮實嘅人物劇情片時,我更確信佢係真人版《火影忍者》導演嘅不二人選。而我實際上會見Destin後,發現佢係一位思想開放嘅導演,好樂意接受我提出嘅意見,我相信我哋能夠係製作過程中順利合作,創作出一部兼具動作及深刻劇情嘅電影,我為此感到非常興奮。」



人氣漫畫《火影忍者》於1999年至2014年在《週刊少年Jump》 上連載,累計銷售高達2.5億冊,Fans遍佈全球各地,多年嚟曾被多次改編成電視動漫、劇場版動畫、遊戲及舞台劇。目前未知電影會改編自原作邊一個篇章,亦未知演員人選、預計幾時上映,有待官方後續公布。



資料來源:THR


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!