掃呢頁CODE去手機

2023年11月28日 星期二

【誠實豆沙包?】Taika Waititi坦言對《雷神奇俠》毫無興趣!當初接拍全因又窮又要養小孩 #Chris Hemsworth #雷神

繼早前親口證實唔會回歸執導《Thor5》後,近日TaikaWaititi接受訪問時就好似食咗「誠實豆沙包」,坦言自己從細就對「雷神」毫無興趣,當初會接 ...




繼早前親口證實唔會回歸執導《Thor 5》後,近日Taika Waititi接受訪問時就好似食咗「誠實豆沙包」,坦言自己從細就對「雷神」毫無興趣,當初會接拍《雷神奇俠3》全因缺錢同要養小朋友。



Taika Waititi日前接受Podcast節目《SmartLess》時坦言,自己從來冇打算製作超級英雄電影,細個嗰陣甚至對「Thor」有點反感:「你知道嗎?我根本無興趣拍呢種電影,亦唔係我導演生涯規劃嘅一部份,但當時我好窮,屋企又剛剛迎來第二名小孩,所以當時我就心諗:『呢個係賺奶粉錢嘅好機會!』老實講,《Thor》可能係最唔受歡迎嘅系列,我自細就冇睇過《Thor》漫畫,佢就係嗰種一拎起就會感到『呃...』嘅漫畫。後來我做咗啲研究,睇咗一本《Thor》原著漫畫,大約18頁左右,但仍然對呢個角色一無所知。」被問到當時Marvel高層有冇害怕佢加入時,Taika Waititi就認為Marvel似乎物色唔到人選,所以先會搵佢。



話雖如此,但Taika Waititi當年執導嘅《Thor: Ragnarok(雷神奇俠3:諸神黃昏)》成功以1.8億美元成本斬獲8.65億美元票,就算後來評價較差嘅《Thor: Love and Thunder(雷神奇俠4:愛與雷霆 )》亦有7.6億美元房票成績。



資料來源:variety

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!