掃呢頁CODE去手機

2023年11月20日 星期一

【影視】《Marvel隊長2》第二周票房大跌78%!預計成為MCU最低票房作品 #Marvel #Marvel隊長

雖然美國演員工會(SAG-AFTRA)結束罷工後,三位主演已經馬上出席宣傳活動救市,但票房表現仍持續低迷,極大機會成為MCU33部電影中票房最差嘅一部 ...




雖然美國演員工會(SAG-AFTRA)結束罷工後,三位主演已經馬上出席宣傳活動救市,但票房表現仍持續低迷,極大機會成為MCU 33部電影中票房最差嘅一部嘅作品。



MCU本度年最後一部電影《The Marvels》(Marvel隊長2)繼開畫周創下「MCU最差開畫票房記錄」後,次周票房成績亦未見起息,北美票房僅收1,020萬美元,跌幅高達78%,情況比今年初上映嘅《Ant-Man 3》(次周票房跌幅69%)更加嚴峻,同時創下MCU史上次周票房跌幅最大記錄。



目前《The Marvels》全球票房為1.61億美元,若然未來幾周票房表現未能谷底反彈,好大可能會接替2008年《The Incredible Hulk(新變形俠醫)》「包尾」位置(全球2.65億美元票房),成為MCU史上最低票房電影。另外,有報導指《The Marvels》製作成本高達2.75億美元,再加上宣傳開支,至少要達到7億美元票房先能夠回本,睇嚟都機會渺茫。



對於票房成績未如理想,「Ms. Marvel」演員Iman Vellani日前接受《Yahoo Entertainment》訪問時表示,相比起票房表現,佢更在意觀眾對電影嘅評價,而自己亦非常滿意《The Marvels》呢部作品:「我唔想專注喺一啲我無法控制嘅事,咁有咩意義呢?呢啲係Bob Iger嘅事(迪士尼CEO),票房完全與我無關。我對電影成品感到滿意,而且我在意嘅人都好享受呢部電影。」



資料來源:colliderTHR



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!