掃呢頁CODE去手機

2023年10月4日 星期三

【動漫】《鬼滅》大熱反害日本漫畫界?創業家堀江貴文:「遲早會被條漫淘汰」 #鬼滅 #鬼滅之刃

早前我哋都同大家介紹過,目前漫畫界除咗有日漫、美漫等源自書刊式閱讀嘅作品外,更有源自韓國、更方便手機平板閱讀嘅「條漫」作品。而近年「條漫」嘅影響力越黎 ...




早前我哋都同大家介紹過,目前漫畫界除咗有日漫、美漫等源自書刊式閱讀嘅作品外,更有源自韓國、更方便手機平板閱讀嘅「條漫」作品。而近年「條漫」嘅影響力越黎越大,甚至連日漫龍頭集英社早前都正式開設條漫平台。不過近日日本著名創業家「堀江貴文」就於電視節目上批評日本漫畫界發展落後,更揚言「《鬼滅之刃》嘅成功係日本漫畫期嘅失敗」!

堀江貴文

圖片:Wikipedia

堀江貴文上月尾於東京電台節目《TOKYO SPEAKEASY》,並於另一名嘉賓,漫畫家東村明子一齊討論日本漫畫嘅未來發展。而堀江貴文劈頭就話「我認為《鬼滅之刃》令日本漫畫落後了十年。」、「《鬼滅》當然是一部好作品,但其成功為『Japan System』續命」,而東村明子亦表示認同:「日本出版商會認為『Japan System』仍然能夠賺錢。」而隨住條漫越黎越盛行,堀江貴文指:「我認為日本漫畫會被一口氣超過。」

集英社條漫平台Jump Toon

堀江貴文及東村明子提到嘅「Japan System」,其實就即係大家熟悉嘅書刊揭頁式、右至左,上至下閱讀、而且係黑白分格嘅傳統漫畫。相比之下,條漫只由上至下閱讀,而且通常為彩色。而堀江貴文似乎認為彩色漫畫更受大家喜愛:「某本雜誌上有以我為題的 (傳統) 漫畫,但當我將漫畫分享到IG上時,只得到非常少的讚好。但我與某個大叔的自拍相得到的讚好卻是以倍數計,就是因為漫畫是黑白色!」

事實上日本漫畫業界對於條漫的反應的確十分緩慢,當大量韓國條漫都已被改編成電視劇、電影並大為流行之時,集英社於今年5月先正式成立條漫平台「Jump Toon」,仲已經係最早進入條漫市場嘅日本大型出版商。至於未來傳統漫畫與條漫究會相輔相成,各自找到生存空間,定係某一方被完全取代,可能就要留待時間去證明。

資料來源:Sponichi Annex


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!