掃呢頁CODE去手機

2023年7月10日 星期一

虛擬少女 JOY-E 樂伊登場   擁有科技靈魂帶大家享受智慧生活

近期一位追求創新科技的少女,吸引不少科技迷的眼球,究竟她是誰?等我哋一齊認識下佢。她叫JOY-E(樂伊),是CMHK首位虛擬品牌代言人,也是香港通訊業 ...






近期一位追求創新科技的少女,吸引不少科技迷的眼球,究竟她是誰?等我哋一齊認識下佢。她叫 JOY-E(樂伊),是 CMHK 首位虛擬品牌代言人,也是香港通訊業界首位現身的虛擬 KOL。





「Hello 大家好,我係 JOY-E,鍾意做運動、四圍去發掘美食,去 Cafe 打卡同旅遊,同大部份年青人一樣喜歡在 FB/IG 同大家分享玩樂點滴,亦喜愛嘗試新事物,特別熱愛追求新科技,特別係通訊科技。」



小編:「JOY-E 點解你會咁熱愛追求新科技?」

「科技發展令我哋嘅生活更方便、更舒適。由 1G 到 5G,手提電話由只支援通話到物聯網,不斷優化我哋嘅生活,特別係 5G 科技,5G 嘅高速度、低延遲、多連結特點,更是智慧城市發展嘅基石,配合其他新科技,能夠創造出無限嘅可能性,呢個就係吸引我之處。」JOY-E續:「中國移動香港一直投放大量資源建設 5G 網絡,成功投得多個頻譜,係香港擁有最多頻譜資源嘅流動網絡營運商*,提供極全面本地 5G 網絡覆蓋及極速連線,所以我一早已經成為 CMHK 5G 客戶,仲做埋 CMHK 5G代言人。」

CMHK 科技領先, CMHK 的全方位智能生活 App MyLink 去年11月更推出 MyLink 元宇宙數碼空間,聯合合作夥伴將元宇宙權益與現實世界實體權益聯動,以科技「築動」更智能化的生活。





JOY-E:「MyLink 提供豐富生活資訊同智能生活應用,CMHK 客戶可以透過 MyLink 查閱賬戶資料及用量、繳付月費、購買額外數據、申請增值服務或儲值卡增值服務等,非常方便。MyLink 嘅元宇宙數碼空間,可以創造獨一無二嘅元宇宙身份證,定義個性化形象,我經常喺 MyCity 嘅特色街區中漫步,感受如臨其境、感官昇華嘅沉浸式生活體驗。」

熱愛科技的 JOY-E 不單是 CMHK 5G 流動客戶,連屋企都係用 5G 無線家居寬頻。



JOY-E:「CMHK 5G 無線家居寬頻一插即用,上網煲劇、打機都極之流暢,加埋 CMHK Home 一系列嘅智慧家居產品,真正升級為智慧生活。最近仲加入埋『智.健康』系列,幫我 keep fit,真係好全面。」

熱愛旅遊的 JOY-E 開關後亦急不及待,出外探索。

JOY-E:「係呀,我早前去過大灣區幾個城市旅遊,又去咗日本睇櫻花,啱啱仲去完上海嘅 MWC,聽咗好多未來通訊科技嘅發展趨勢,好期待。我已經計劃緊下一個旅程,中東探索之旅,希望好快可以出發。」

小編:「中東?漫遊好貴喎。」

JOY-E:「唔會,CMHK 除咗係大灣區通訊專家之外,更是『漫遊專家』,覆蓋超過 300 個國家及地區,最近更新增三大中東熱門地區──卡塔爾、阿聯酋及沙地阿拉伯嘅 5G 漫遊數據服務,唔使換卡,到埗即用,非常方便。」





想知 JOY-E 點樣享受科技生活,追看更多 JOY-E 的生活點滴,馬上追蹤 JOY-E 的InstagramFacebook帳號,緊貼科技潮人脈膊,你都可以走上科技最尖端!

 

Facebook:https://www.facebook.com/imjoye

Instagram:https://www.instagram.com/imjoy_e/

*詳情請參閱網站

(資料由客戶提供)



==

👉 Follow 埋我哋最新Threads啦 :<按此>

==

最新影片




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://unwire.hk
鍾意就快D Share啦!