掃呢頁CODE去手機

2023年5月12日 星期五

【影視】Paul Walker愛女Meadow Walker驚喜宣布客串《Fast X》 #串

隨住《FastX》(狂野時速10)將於5月18日正式上映,PaulWalker愛女MeadowWalker突然驚喜宣布自己亦有份客串,唔知會飾演乜嘢角 ...




隨住《Fast X》(狂野時速10)將於5月18日正式上映,Paul Walker愛女Meadow Walker突然驚喜宣布自己亦有份客串,唔知會飾演乜嘢角色呢?



唔經唔覺,《Fast & Furious》主角Paul Walker已經離開咗大家9年,其愛女Meadow Walker亦從小女孩長大成亭亭玉立嘅時裝Model。佢噚晚就個人IG上驚喜透露將於《Fast X》客串登場,並附上一張喺飛機上回望鏡頭嘅照片表示:「第一集《Fast & Furious》上映時我只得1歲!我自細就喺片場透過螢幕,望住爸爸、Vin Diesel、Jordana Brewster、Michelle Rodriguez、Ludacris等人做戲長大。感謝爸爸,讓我誕生在《Fast & Furious》嘅大家庭,實在不敢相信而家我能夠參與其中,同呢班睇住我大嘅人共事。」與此同時,亦感謝導演Louis Leterrier嘅耐性同支持,好榮幸能夠紀念爸爸嘅榮耀,並與他永遠分享這一切。



《Fast X》由《The Incredible Hulk(新變形俠醫)》Louis Leterrier執導,Vin Diesel監製。除咗Michelle Rodriguez、Tyrese Gibson、Ludacris、姜成鎬、John Cena、Jason Statham等原班人馬回歸,更加入「水行俠」Jason Momoa、「Marvel隊長」Brie Larson及「捕鼠人二代」Daniela Melchior等新角色,5月18日正式上映。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!