掃呢頁CODE去手機

2019年5月30日 星期四

【被嘲差妹】Sarika專訪與Raymond離婚 指姚子羚是朋友 _-,姚子羚,

.mobile-ads{display:none;}@mediaonlyscreenand(max-width:767px){.desktop-ads ...










蔡宛珊(Sarika)15歲開始做模特兒,之後轉型做司儀,近年加入ViuTV做主持兼拍劇。但入行19年,對觀眾而言,仍然好陌生。

直至近日一單桃色新聞,Sarika的名字與大台花旦姚子羚扯上關係。有指姚子羚搶人老公,在Sarika與前夫Raymond仍未搞清離婚手續時,已搭上Raymond,另外還有圈外二奶、鬼妹等,Sarika才有機會登上娛樂版C1頭條。

默默耕耘無人問,會否有點不甘心?Sarika昨日接受專訪時,淡淡然說:「所有事發生都有佢嘅原因,我咁多年喺呢行,名利上唔算大紅大紫,但都多謝客戶支持,每年都搵返我做司儀,多年來儲到啲錢,24、25歲就同ex-husband(Raymond)夾錢買樓,算好好彩。」

Sarika自覺是一個硬朗的女子,爸爸是馬來西亞華僑,媽媽是印度人。擁有中印血統的她,雖然在香港土生土長,但亦曾遭受歧視,她說:「會㗎,尤其我媽咪嘅年代。甚至乎我細個,我哋(同細佬)唔敢話畀人聽我係印度人,因為會有啲歧視眼光,例如俾人嗌『差妹差仔』,又搵啲嘢笑你,話你鍾意食咖喱,我覺係冇乜禮貌,會唔開心同難受。但我好tough嘅,好難俾人蝦,加上我係家姐,仲會照顧細佬,我份人睇好多正能量嘅書,最叻將負面嘢從好嘅方面去睇。」

Sarika的不屈精神,或許是從她父母身上學到,她說:「我未去到要捱窮,但亦唔係大富大貴。細個Daddy成日話我係lucky star,因為我未出世前,父母係寄住外公外婆屋企,我出世後就抽到居屋,我喺居屋長大。父母都係好上進同努力嘅人,媽咪同我係同一年考會考,佢係非常成功,之後攞埋博士名譽,現在係大學講師;而Daddy雖然已經65歲,但佢仍然有做汽車生意,同樣好努力同上進。」而Sarika精通廣東話、普通話和英語,中五畢業後,還有修讀牙科手術助理課程,而且是廣告及公關學士。

不過,再堅強的女人,面對感情問題都會變得脆弱。Sarika與Raymond拍拖4年,結婚6年,還有2年分居期,她坦言分開亦是一個艱難的決定:「係人生最難行嘅抉擇,同最難行嘅一步,分開唔係一個半個原因,有生活上嘅分歧、價值觀唔同,但感恩呢段時間家人同朋友都好支持我。」有指Raymond一直希望復合,曾否心軟?Sarika想了一會說:「畢竟都10年,冇話心唔心軟,好多原因,都知呢步都要行。」對於姚子羚疑搶人老公,Raymond又有二奶三奶,Sarika都不願多談:「同佢(姚子羚)係普通朋友,有就呢件事聯絡過,但過去咗,甚麼奶都好,唔去諗、唔回應,唔想深究。」

婚前婚後,其實Sarika都不乏追求者,她自言不是一個貪錢女人,她說:「認識我ex-husband時,佢都唔係一個有錢人,佢都係做樓面,大家真係一齊成長,一齊努力,我不嬲都係靠自己,公一份婆一份,從來冇攞過家用,完全冇。」二人離婚後,曾有傳Raymond將昔日愛巢賣掉後給予Sarika贍養費,Sarika再度否認:「我哋係喺律師面前,將錢一人一半分咗佢,我就用嗰筆錢加埋積蓄購入現在住緊嘅單位,一個單身女人要做嘢、要供樓、要生活係吃力,但我相信繼續努力係會捱得過。」

34歲的Sarika對愛情仍充滿憧憬,問到擇偶條件?她笑說:「最重要專一、尊重同誠實,大家價值觀要相近,因為我好重視家人同朋友,對方要錫同尊重我屋企人同朋友。錢對我唔係首要條件,靚仔?合眼緣ok啦,鍾意就會覺得佢靚,哈哈。」會否考慮雪卵?她說:「我都鍾意小朋友,我個人比較健康,鍾意運動,相信體力都應付到(生小朋友),如果過多兩年仲未有機會,都會考慮雪卵。」

Sarika與媽媽同年報考會考,蔡媽媽現在已是大學教授,成為女兒的好榜樣。

Sarika的爸爸是馬來西亞華僑。

Bob是Sarika的老闆


來源 source: http://lam777.com
鍾意就快D Share啦!