掃呢頁CODE去手機

2019年4月10日 星期三

【爆笑】一人一個去外國發生嘅o... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...










第 1 位:

嗰次去日本黑門市場,經過嗰串燒店

聽到佢同我講:「可以試」

跟住我驚聽錯,問多次:「可以試?」

佢係咁講:「可以試,可以試 」

之後梗係攞嚟食 …

點知隔籬嗰朋友一手捉住我話:「大佬呀 ! 唔好咁癲啦 ! 」

「人哋係講好味呀 … 日文嚟㗎」


第 2 位:

第一次係外國火車站趕火車, 見到架火車就即刻叫我個企係好遠既friend 過黎:

『喂! 呢架呀 呢架呀』

點知比個黑鬼打左我一身


第 3 位:

外國買車飛,counter 係一個老女人

我 :to the city please

佢:single?

咩料啊,無啦啦問我係咪single

我:i’m actually in a relationship right now …

佢望住我,好空洞咁

佢:your ticket, single or return


第 4 位:

係澳洲過馬路

等左成5分鐘仲未轉燈

有條友行過禁左個制就10秒內轉左


第 5 位:

細個去遊學團,德國定唔知俄羅斯

跟住要去廁所,同個朋友入到去,一個尿兜都無

佢已經心感不妙,但我同佢講有啲國家公廁係得坐廁

以示尊重(好似係德國),突然有個菲律賓妹入咗嚟,我好鎮定咁同佢講,嗰邊先係女廁,然後出到去公園就聽到廣播話有兩個色魔入咗女廁

利申: 睇唔明佢哋啲文字靠圖象辨別男女

佢哋係用動物,好似係長頸鹿同大笨象,有邊個會估大笨象用鼻屙尿

正常都諗長頸鹿,因為 「長」




第 6 位:

去加拿大exchange

喺 American Eagles 買嘢

收銀問:xxxxxxx program?

我以為佢R水吹,答:I come to Canada for the student exchange program

佢:no! I mean our AE membership program


第 7 位:

分享一件我朋友嘅事

喺瑞典要畀錢去廁所,所以我同朋友多數都去餐廳廁所

咁去到一間餐廳,我朋友去廁所,咁啱廁所鎖咗門,佢就走入廚房,打算叫個職員開門,但佢係咁問個職員:May I go to toilet?

個職員呆咗一陣,一臉不解咁話:Of course you can ! 心諗做乜去廁所都要向我匯報

最後佢死死地出返嚟同我講,笑到我痴線


第 8 位:

去台灣旅行,買嘢

買咗 $xxx2 咁啱冇散紙

講咗句:「幹 ! 差兩塊」

但個店員同返我講: 「沒差 ! 我有」

跟住就dead咗勁耐,你眼望我眼

……


第 9 位:

英國搭tram,架tram嚟到停定無開門

我以為好似香港啲巴士咁,埋站但未上得,我咪企正佢門口等佢開門

等咗五分鐘,有個staff嘅物體係樓上跑落嚟,問我係咪想搭,我話係,佢撳車門個掣,道門就開咗

……

佢話車長見我企好耐又就嚟開車,搵條友嚟問下我做乜鳩


第 10 位:

番大陸食餃子

問個女店員:「可不可給我醋」

佢呆咗 …

我個 FD 話我講咗:「可不可以給我操」




Source:

https://lihkg.com/thread/1097097


來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!