掃呢頁CODE去手機

2019年2月12日 星期二

瘋狂嫲嫲帶孫仔便便尿片 叫護士幫手試下有冇酸味 _-,

upload_article_image
瘋狂嫲嫲帶孫仔便便尿片叫護士幫手試下有冇酸味2019年02月12日(04:30下午)叫人食屎?網上圖片一名診所護士日前於網上發文指,遇到一名瘋狂嫲嫲, ...


瘋狂嫲嫲帶孫仔便便尿片 叫護士幫手試下有冇酸味





叫人食屎?

網上圖片

一名診所護士日前於網上發文指,遇到一名瘋狂嫲嫲,到診所拿出愛孫前一晚的糞便尿片表示:「隔住條片都聞到啲屎酸味」,惟兒子及媳婦聞不到,她要求護士幫忙聞,並確認是否有酸味,護士以長期鼻敏感來拒絕阿嫲無理要求,但阿嫲竟要求試味,護士即回應:「唔好玩啦,我唔食屎㗎」,並稱要隔日屎可能已變味才成功擊退阿嫲。

網上圖片



facebook專頁「診所低能奇觀」發文,指一名姨姨來到診所登記處,詢問診所護士「姑娘,可唔可以借你個人嚟用吓呀?」管理員心知有異,堅決回應:「唔可以」,但阿姨指,「我唔使睇醫生呀,我想借你嚟用吓咋嘛」,護士再答「你唔係睇醫生嘅,我應該無咩可以幫到你」。

阿嫲立刻從手袋拿出一包尿片放上枱面,表示:「我梗係知你識先走嚟搵你啦,你幫我聞吓佢有冇酸呀」,並準備打開尿片之際,護士立即叫停,並詢問這包內是否有糞便,阿姨竟回答「是我孫昨日屙,我噚日隔住條片都聞到啲屎酸啦,我個仔死都話冇喎,個新抱又係咁講喎!咁噚日你哋好早收工我拎到落嚟,見你哋熄晒燈囉,咪留到而家囉,你聞吓呀」。

該護士回應:「唔駛聞㗎,如果小朋友有咩唔舒服,你哋直接帶小朋友嚟睇醫生就得㗎啦...你塊片掉咗佢啦」,阿嫲重申不是要求診,只是不順氣,再要求護士聞屎確認是否有酸味。護士聲稱「長期鼻敏感有鼻塞問題」而拒絕聞屎,阿嫲一臉茫然續問:「咁...你食唔食到味㗎?」。護士答:「唔好玩啦,我唔食屎㗎」,阿嫲解釋說:「我冇要你食呀,試吓味咋嘛,聞唔到咪試吓酸唔酸囉」。

網上圖片



護士為擊退阿嫲,表示隔晚屎會變味,稱「要最新鮮出嗰吓先係最真嘅」,阿姨望着尿片靜心想想,再問「咁下次我係咪應該即刻試咗先呀?」。護士沒有回應,阿嫲續問:「咁都有可能係,我個仔同新抱都有你嘅問題喎,佢哋都可能係鼻敏感喎,所以佢哋就聞唔到。試應該試到呀?」。護士不敢回應,阿嫲再說:「佢哋聞唔到酸,下次我叫佢哋試咗,佢哋就知道真係酸㗎啦,應該唔會再話係我問題」最終她便開心離開診所。

網上圖片





事件引起不少網民留言,笑指這位嫲嫲「好癲」、「癡線」、「係咪傻㗎?」。亦有網民留指,「人日俾篤屎你慶祝生日」、「好玩唔玩,玩屎」、「隔住個屏幕都聞到味」、「睇來不止生仔要考牌」。不過亦有部分網民表示事件很浮誇,不相信真有此事。












鍾意就快D Share啦!