掃呢頁CODE去手機

2017年3月24日 星期五

(娶錯老婆) 搵左個好靚既大陸妹做老婆,而家好後悔,佢真係好垃圾.....咁都做得出 _-,大陸,中國,

(娶錯老婆) 搵左個好靚既大陸妹做老婆,而家好後悔,佢真係好垃圾.....咁都做得出
有人話成功男人莫過於有個好老婆可惜我老婆除左靚之外就乜都無由於學歷加上內地背景生完小朋友後就無做野特別係請埋姐姐俾佢小朋友佢已經唔洗點帶但日子愈過愈懶 ...


有人話成功男人莫過於有個好老婆

可惜我老婆除左靚之外就乜都無

由於學歷加上內地背景 生完小朋友後就無做野 特別係請埋姐姐俾佢 小朋友佢已經唔洗點帶 但日子愈過愈懶

1)每日就訓到十一點起身

2)起身就對住個電話

3) 下午又再訓

4) 訓完搞到5 點6 點先去買餸

5) 唔訓就出去行街買衫

6) 每個禮拜總要有幾晚飲嚇酒

7) 飲酒都算 飲完仲要餵b 飲奶 佢無知地話無影響 但有幾次自己成支紅酒飲曬 個人都醉醉地都係繼續餵奶

8)用餵奶個理由厄自己 無節制地瘋狂食野 話要補充能量營養俾小朋友 但每晚總要食宵夜 仲要係垃圾食物 個肚已經大到好似人地有左四五個月 每次過關入鏡處一定捉 但佢一邊怨 一邊繼續佢大食計劃

9)成日搣人 又鍾意掌括 人 試過公眾場合俾佢com ! 講過好多次 有收斂左但都係有 就算唔com ! 佢都會用腳係你睇緊書時掃你臉 一係就敲你額頭 完全唔識尊重男人

10)脾氣超差 講兩句就罵返轉頭 成日當街吵架 你行開都唔得死追你一定要你道歉先得

11)一吵架就講粗口

12)不學無術 一無是處 或者扮靚算係佢唯一專長 不喜歡進步學習 叫佢睇嚇書 佢話佢手機有得睇微訊

13) 喜歡比較 我地不是大富之家 人工基本上係月光族 但佢偏偏鍾意同闊太出去鬥曬命 人地出去一次幾萬消費 佢買唔起反來話羨慕人 然後次次同班闊太出去食飯唔係五星酒店就千千聲 結果家用用曬就問我羅

14)朋友講咩就信曬 我講咩就當垃圾 試過有朋友話投資2萬兩個月後 每月都可以羅返3千 結果緊係俾人厄啦 但不會吸取教訓 又再次俾人厄

15)成日亂買野 買完好多衫 bb 用品用幾次就唔用 bb 車平均3個月要換一次

16)唔識做 係我朋友面前講啲只有我同佢之間知既事 以為搞笑 其實自己掉臉

17) 來左成年幾 廣東話學得個幾句 又唔肯講 驚俾人歧視

18)成日將啲衫週圍掉 唔係有姐姐屋企張沙發可以搵唔到位坐

(娶錯老婆) 搵左個好靚既大陸妹做老婆,而家好後悔,佢真係好垃圾.....咁都做得出

唉!我唔知我可以忍幾耐 如果唔係為左個b 我真係想離婚 我自己當然都有好多問題 我只求佢可以尊重嚇男人 其他佢想點我都算

呻完舒服啲


鍾意就快D Share啦!