掃呢頁CODE去手機

2016年6月20日 星期一

分享下我食人妻既經歷! _-,

【大條道理】仆街賤男溝人妻,結果‧‧‧
其實最易入手系人妻,一百對夫婦有八十對耐得制都淡。好多老婆覺得被老公冷落,我長期系深圳做嘢,用微信或者交友apps就搵到幾十個人妻,佢地多數話老公唔理佢地。其實祇要比多D耐性同佢地傾計,跟住好似我咁系咁以講下前妻去偷食所以離婚(真假唔區),鉤起佢地同情心,又覺得你正人君子。就好容易溝起,不過真系要好有耐性唔好咁猴急。唔好一埋就上,始終佢地有老公,可能有D人心理上未準備好。但勸大家都要小心D,好似我 ...


其實最易入手系人妻,一百對夫婦有八十對耐得制都淡。好多老婆覺得被老公冷落,我長期系深 圳做嘢,用微信或者交友apps就搵到幾十個人妻,佢地多數話老公唔理佢地。其實祇要比多D耐性同佢地傾計,跟住好似我咁系咁以講下前妻去偷食所以離婚 (真假唔區),鉤起佢地同情心,又覺得你正人君子。就好容易溝起,不過真系要好有耐性唔好咁猴急。唔好一埋就上,始終佢地有老公,可能有D人心理上未準備 好。

但勸大家都要小心D,好似我最近爭D賴嘢。近排老細叫我系香港攪D嘢,所以咪留低系老母鈍門屋企住一排,比我睇中附近一個商場賣女人衫既老闆娘(幾好樣, 睇落三十幾到,我叫佢Y小姐)。咪入去吹下水,當然入去賣女裝鋪頭就梗系搵D藉口。我話我啱啱離婚,以前老婆成日幫趁佢(又真系有幫趁),而家入黎買衫睇 下重有無feel, 佢居然咁都信。之後約出嚟又得咗,一傾起佢老公喊到不得了,又老公唔理佢、冷落佢(但佢老公又唔出去滾,收工又返屋企教仔、教女喎!

都話兩公婆對得耐梗冷 淡,都唔知D女人點諗)。好喇,我梗系安慰下佢,又話下佢老公唔系衰,等佢覺得我正人君子。出多二次街就梗系贊下佢,去下唱k,行沙灘(佢住果到附近附近 有沙灘)。去沙灘重整下餅、飲下紅酒,又煮下面比佢食咁,駛好小錢。當然唔小得成日whatsapp,講下掛住佢,5201314咁。兩個禮拜到已經愛上 我,重影埋X感相比我(正,不過重系有胸圍,底帙)。但系我梗系唔急,講下工作搏殺梗,又啱啱離婚,驚比唔到幸福佢(其實我驚食完脫唔到身),諗住等佢影 埋全相比我先開餐食佢。

講番點差D出事,當我準備差不多起筷。佢居然話我知佢老公知我存在,又話準備同老公離婚,嚇得我。(佢老公查案都好叻喎,大家明啦)我拿拿聲話老細叫我返 大陸攪大工程,諗住避一避睇睇情況,點知佢話我知佢老公比佢揀,期間繼續養佢,比佢繼續住,因為佢老公重好愛佢(有冇咁好男人?我都有D同情佢老公)。好 啦都諗住算,點知有夜佢叫我出黎咪去公園坐,坐坐下梗系攬攬錫錫。突然佢老公出現,嚇到我。好彩佢一到就扯我頭髮,我重唔恐佢等佢工都無。咁佢先收手,但 比佢小一輪,最驚佢連我姓乜都知,又知我有佢老婆D相(之前己叫人妻del D相)。我好漢不吃眼前,應承以後唔搵佢老婆,重即刻del埋whatsapp走人,好彩backup咗D相。返屋企諗諗下重未驚完,我連埋個鬼電no. 都停埋(出黎搵食記得用鬼電!Y小姐重問過我攞咭片,我一句你唔信我過咗骨),佢得個鬼電搵到我,都算執身彩。

點知呢個禮拜個Y小姐居然系我座樓等我,都唔知會唔會佢老公查到我地址。暫時唯有唔落黎香港避下,樓下看更阿姐重幫佢交咗幾封信比我,我到而家都未諗到辨法解決,唯有避住先。有D後悔返香港搵食。


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!