掃呢頁CODE去手機

2016年5月21日 星期六

諗住請女神飲杯價值30蚊既STARBUCKS , 點知個契弟員工咁樣玩我!!! _-,女神,

我識左女神都有3個幾月平時最多都係傾下電話WHATSAPP下咁最近我終於成功咁約到佢出黎因為我知女神好鍾意飲咖啡我見我老母唔知買左邊本雜誌番黎有頁仲送STARBUCKS既COUPON大拿拿成廿幾蚊我就即刻好興奮咁打比女神約佢出黎因為平時問老母拎錢佢叫我唔好買咖啡成30蚊杯好唔抵都夠食到個餐所以我一直都唔敢約女神去到STARBUCKS果陣女神就話:不如我去搵個位坐住先啦我驚一陣冇位坐啊我:唔洗啦好快 ...


我識左女神都有3個幾月 平時最多都係傾下電話 WHATSAPP下咁

最近我終於成功咁約到佢出黎 因為我知女神好鍾意飲咖啡 我見我老母唔知買左邊本雜誌番黎

有頁仲送STARBUCKS 既COUPON 大拿拿成廿幾蚊 我就即刻好興奮咁打比女神約佢出黎

因為平時問老母拎錢 佢叫我唔好買咖啡 成30蚊杯好唔抵 都夠食到個餐 所以我一直都唔敢約女神

去到STARBUCKS果陣 女神就話:不如我去搵個位坐住先啦 我驚一陣冇位坐啊

我:唔洗啦 好快排到我地 (其實我係想留女神係到 一陣用英文點COFFEE 威比佢睇

)

排到我地果陣 我就拎左張COUPON出黎

再好有自信而且大聲用英文講

NE LATTE! BIG SIZE! NO SWEET! (我記得係用緊美國口音)

女神呆哂係旁邊望住我 就細細聲問:咦..乜你剩係點1杯既...?

我:係囉 本雜誌到比得1張COUPON..所以咪叫得1杯囉..放心啦..我留比你飲架

我見佢聽到之後個樣都好似幾放心咁 我再用番有自信既眼神望住個STAFF

佢係我手上面拎左張COUPON之後 望左2望 就話:FREE

喱個時候我就唔耐煩 係人都知有COUPON就FREE架啦 我就串柒柒咁話: I KNOW

之後我就拉住女神去搵位 點知我一轉身果陣 佢就話: HEY SIR ..THREE DOLLARS PLEASE

女神都忍唔住笑左出黎

我拎番張野睇睇 原來我叫最大果個SIZE都仲要加錢

但我未黎過唔知

我為左保住面子 我就話:好心啦..香港人就咪學人講英文啦..一早講廣東話我咪明囉..

佢:係囉 但你記得分清楚FREE同THREE啦

之後去拎咖啡我都唔敢幫女神去拎

女神仲暗串我冇風度 唉 今次既約會真係好失敗


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!