掃呢頁CODE去手機

2016年4月13日 星期三

我住北角寶馬山私樓,佢住柴灣公屋! 突然多左人追,如果依然飛左我男朋友,會唔會好衰? _-,

我地拍左拖7年,中學已經一齊。一直以來,我地既生活條件都差好遠,我住北角寶馬山私樓,佢住柴灣公屋;我月入2萬左右,佢得1萬3,之不過佢生得好靚仔,好似BIGBANGT.O.P.咁,而我只係白白淨既肥妹仔一個,所以我一直冇其他人追,感情都幾穩定。上年佢話想2017年結婚,問我可唔可以開始減肥。其實我一直話減話減,都冇乜動力,於是我話好,然後好快減到變成正常女仔既身型+臉型,睇起上嚟其實有幾分似高海寧 ...


????????????????! ????????????????????????

我地拍左拖7年,中學已經一齊。一直以來,我地既生活條件都差好遠,我住北角寶馬山私樓,佢住柴灣公屋;我月入2萬左右,佢得1萬3,之不過佢生得好靚仔,好似BIGBANG T.O.P.咁,而我只係白白淨既肥妹仔一個,所以我一直冇其他人追,感情都幾穩定。

上年佢話想2017年結婚,問我可唔可以開始減肥。其實我一直話減話減,都冇乜動力,於是我話好,然後好快減到變成正常女仔既身型+臉型,睇起上嚟其實有幾分似高海寧,係冇咁高啫。

點知自此之後,突然有一堆男仔追我,其中有個仲好好條件,如果成個package 100分為滿分,佢有80分,而我男友係20分。我好多fd都話不如試下同個80分男仔一齊,飛左我男朋友。我都唔知點,十五十六。坐個男仔車周圍去玩,又去食好野,真係好開心,但我同我男朋友又一齊咗7年咁耐。

如果因為咁,飛左我男朋友,我會唔會好衰?

------------------------------------------------

是咁的,早幾年有篇文好出名,講緊私樓撚點樣有雞脾食,同伯母樂也融融,

公屋撚就雞囉柚都無得賴下,我真係笑而不語。但我當時無出聲,即管畀班私樓撚開心下打下飛機先。

其實公屋撚既優勢依家已經逐漸浮現,有D遠見既伯母已經開始識諗。過多十年再睇返我依個POST啦,

到時個個伯母都以公屋撚女婿為榮既時候,你再讚歎我係預言家都未遲。

先此聲明,我講既私樓撚係指班凡夫俗子私樓撚,如果你係「成功需苦幹」果班二世祖或者老豆老母留低一千幾百個畀你既,

你贏,伯母唔止雞脾,大脾都畀埋你。

又或者,你係醫生律師真IBANK撚,十萬UP一個月,你都贏。因為你既收入夠,

供樓租樓對你嚟講其實無咩分別。你大可以去租貝沙灣飲紅酒繼續離地,伯母會帶埋個女送上門3P畀你啪。

講完開場白,點解公屋撚完勝私樓撚?我用伯母既角度逐點逐點分析過你聽下。

〈一〉 個女將來係少奶奶定打工奴

如果你女婿係一般出身既私樓撚,你個女嫁咗畀佢之後生活如何?咪就係日日做到隻狗咁去同呀女婿一齊供樓囉。女婿係公屋撚就唔同喇,你個女真真正正少奶奶生活,唔使做,湊下仔,飲下茶,打下麻雀又一日,年中去兩三次旅行,分分鐘有閒錢孝順下請埋你一齊去,唔夠皮既仲可以爭取下子女遊學團,或者「借」架BENZ玩下,總之多有多啜,少有少啜,實有得過你啜。為人父母,邊個唔想個女食好著好舒舒服服唔使做?女婿係私樓撚定公屋撚好,你懂的。

〈二〉 伯母你自己將來既生活

承上,個女有既係時間,就唔使好似依家好多打工仔可憐蟲咁,勞煩四老幫手湊仔買餸依樣果樣啦。或者講白D,你女婿係私樓撚既,兩公婆都要出去捱,你就等於睇多頭家,搵自己笨。女婿係公屋撚既,你就可以日日同你個女一齊飲飲食食,弄孫為樂,實行兩母女齊齊做少奶奶。

〈三〉 個女層樓既質素

緊有柒頭皮唔服氣,出嚟大叫「私樓供完係自己架嘛」。岸鳩!到呀女婿供完層樓,個女都已經擺得大壽,而伯母你呢?得罪講句,化咗灰好耐,怕且都未見到贖返張樓契已經去投埋胎喇。私樓又係住,公屋又係住,個女一生勞碌為乜,就係為咗果層帶唔走既樓?容我將最現實既一面赤裸裸同你講,依家D公屋根本好過香港七成以上既私樓!都唔講南區果D高尚公屋,CHEAP少少,都有騎住德福頭頂既半山彩德彩福,又或者同譽句號港灣一街之隔既啓晴德朗。你個女花一生換間望垃圾房停車場既豆腐膶,甚或畀對面樓既阿伯裝換衫,不如去住間同九龍站果幾枝香隔海對望既公屋好過。

好喇,係夠砌既,三個POINTS已經夠皮。再講落去,我驚班私樓撚睇唔開走曬去IFC排隊。其實好聽就私樓撚,講白D,係負債二百萬撚。遲下經濟週期到,變埋負資產,依家唔IFC到時都係IFC。

如果你就係果班不幸讀多咗少少書,搞到依家高不成低不就既可憐蟲,唔緊要既,生命無TAKE TWO,無得返轉頭架喇,SUCH IS LIFE,安心供樓同交稅啦。放心啦,班公屋撚同新香港人多謝都唔會有聲,唔使諗。

要怨既,可以怨你老豆老母無遠見唔識諗,當初無好好勸你放棄學業,唔好以為讀書真係可以出人頭地,一切以將來生活為重。如果當初夠砰就即刻排公屋,依家怕且你都已經食住煙仔飲住青島望住維港景色上高登。望唔透?望得最撚通透就係你!

我將雞脾重新排一次次序。

1. (租樓)女朋友帶你返屋企食飯,伯母問你住邊。我租人樓架,響深水埗呀,不過D租都好貴下業主又想加租,冇辦法啦,想同佢過二人世界,唯有辛苦D。此時,伯母會話我有D唔舒服要入房先,你自便啦,你就同女朋友大家眼望望,最終不歡而散。

2. (買私樓)女朋友帶你返屋企食飯,伯母問你住邊。我住私樓架,響將軍澳,一年前等唔切買咗,借咗二百幾萬,供多三十年左右,不過供完之後會係自己物業。依餐飯,你會有飯食,可能又有肉食下,不過成餐飯伯母唔會再有嘢問你。你以為有樓巧威威,唔係好知出咗咩問題。食完飯,伯母會大聲叫,女,送客。

3. (老豆老母買落公居屋)女朋友帶你返屋企食飯,伯母問你住邊。我住公屋架,天水圍,天耀呀,不過就買,早年老豆老母買落,雖然仲供緊,而且係老豆老母名,但因為平,都唔係借咗好多,算係咁啦。依餐飯,你會好開心,你會有飯食之餘又有雞胸食,伯母又會好欣賞你父母當年既決定,而且話題非常之廣,有講有笑,食完飯,伯母仲會問你食唔食生果,走時仲會點點頭。

4. (租公屋)女朋友帶你返屋企食飯,伯母問你住邊。我住公屋架,啓德新發展區,痴住譽唔知咩灣,高層望海。伯母讚你後生仔就咁識諗,識上公屋一世無憂,話知佢乜柒大學沙紙定樓奴,天跌落嚟你都穩陣過世。依餐飯,你會好開心,你會有飯食之餘又有雞脾食,大家會有講有笑,走時外母會問你點解唔坐多陣。

5. (醫律BANK)女朋友帶你返屋企食飯,伯母問你住邊。我租樓咋,貝沙灣,貪果邊景色好渣車返醫院又方便嘛,始終做專科,住近D可以快D返到去做URGENT CASE。依餐飯,有九大簋食之餘,講句野都可以大聲D,伯母笑容由心裡笑出嚟,走時外母會問你點解坐多陣,同女入房玩下電腦。

6. (成功需苦幹)女朋友帶你返屋企食飯,伯母問你住邊。我仲同緊屋企人住咋,老豆種植道間屋都叫闊落,所以無搬出嚟,我都係死慳死抵儲咗果幾十萬零用錢去搞下D小生意,諗住成功需苦幹嘛。伯母讚你有志氣,唔會靠父蘟。成餐飯,你會好開心,好溫韾,你會好似多咗個老母咁。伯母夾雞脾你食之外,仲特登洗開個女,有意無意送埋對大脾畀你。


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!