掃呢頁CODE去手機

2015年12月12日 星期六

戇男Wtsapp追女仔有佢講冇人講 _-,

網上圖片
追求心儀對象攻勢過於激烈可能會弄巧反拙,網上就流傳一段Whatsapp對話,有男子向心儀女生發動短訊攻勢,最終「有佢講冇人講」,被網民笑言猶如Whatsapp「單機mode」。網上圖片男子首先向心儀的「曉儀」問普通學科問題,惟女生態度甚為冷淡,他繼續發攻約對方吃飯,見她無理回即指「我哋緣份已盡,從此成為陌路人」,又指「你知唔知中學啲女仔同我係主動打開話題」、「既然你咁冇誠意,我都無謂唱獨腳戲」,更 ...


追求心儀對象攻勢過於激烈可能會弄巧反拙,網上就流傳一段Whatsapp對話,有男子向心儀女生發動短訊攻勢,最終「有佢講冇人講」,被網民笑言猶如Whatsapp「單機mode」。

網上圖片

男子首先向心儀的「曉儀」問普通學科問題,惟女生態度甚為冷淡,他繼續發攻約對方吃飯,見她無理回即指「我哋緣份已盡,從此成為陌路人」,又指「你知唔知中學啲女仔同我係主動打開話題」、「既然你咁冇誠意,我都無謂唱獨腳戲」,更指「我以後都唔想再見到你」。

網上圖片
網上圖片

但事件未有告一段落,男生翌日忽然再狂發短訊給對方,先指對方「理性到好似男人」,然後讚她「美貌與智慧並重」,之後哀求女生「出句聲好唔好」、「表下態,我都想知你點諗」,結果女生從無回覆一句。

網上圖片
網上圖片

對話截圖在社交網站瘋傳,有網民大讚女生:「好耐性,冇即刻block咗佢,如果唔係我哋就冇嘢笑喇」。


鍾意就快D Share啦!