掃呢頁CODE去手機

2015年11月2日 星期一

13種吔蕉好過吔腸的料理方法 生活+趣聞,



世界衛生組職早排發表香腸等等加工肉類,原來被列為一級致癌食品。呢個時候,應該學麥兜唱返首︰「我與媽媽走進超級市場我要買香腸,她畀隻蕉我,我要買包香腸,她畀隻蕉我你吔蕉啦好過吔腸你吔個香蕉啦好過吔腸啵我拿起碌香蕉啪咗佢」

與其食香腸,不如食香蕉啦,健康得多!不過可能有人嫌香蕉就咁啪,冇啲變化感覺好Dry。日本網站naver.jp就列出13種香蕉料理方法,等你食蕉都多N個選擇。

冰凍香蕉

聽聞冰凍香蕉會外脆內軟,口感非常特別。而且香蕉內含嘅天然抗氧化多酚,經冷凍後會增加,對保養抗衰老更有效用。




香蕉豆漿

香蕉同大豆都係非常健康嘅食物,天氣凍時整返杯暖暖嘅香蕉豆漿,成個人都Warm晒!




香蕉多士

將香蕉切片鋪喺多士上面,再加啲砂糖落去一齊烤,又甜又軟咁非常適合做早餐。




朱古力香蕉餃子

香蕉外層用餃子皮包住,再拎去煎,最後再淋上朱古力醬,用香蕉春卷一樣好味!




微波爐叮熱香蕉

用微波爐加熱過嘅香蕉,甜度會提升20%,食落又甜又暖,更加好味!




香蕉x奶茶

熱奶茶配香蕉,唔需要刻意加糖都夠Sweet。



香蕉沙冰

香蕉沙冰飲落非常有飽足感,唔單只可以當早餐,有時肚餓仲可以用嚟做健康小食。




炸香蕉

柬埔寨常見嘅民間美食炸香蕉外酥內軟,非常好味,再加啲肉桂粉同埋砂糖調味,就更加好食!




香蕉果醬

本身就好甜嘅香蕉,用嚟做果醬其實都幾正,而且夠晒甜,唔加砂糖都得。




拔絲香蕉

用拔絲方法處理香蕉,甜甜蜜蜜非常好味!建議用冇咁熟、有少少硬度嘅香蕉嚟整會更好。




香蕉春卷

柔軟嘅香蕉同香脆嘅春卷皮好Match,加啲煉奶同朱古力醬就更好食!




煎香蕉

將香蕉放入經牛油加熱過嘅平底鑊上,再用中小火慢慢煎兩分鐘,就可以食到甜中帶酸嘅開胃香蕉小食!




香蕉乾

曬乾嘅香蕉乾可以當零食,口痕食吓都唔怕會唔健康。




鍾意就快D Share啦!