掃呢頁CODE去手機

2024年4月9日 星期二

【影視】Robert Downey Jr.樂意回歸再演Iron Man:那是我DNA不可或缺的一部份 #Iron Man

自從IronMan、CaptainAmerica、BlackWidow等元老英雄於2019年《Avengers:Endgame》光榮退場,MCU人氣每 ...




自從Iron Man、Captain America、Black Widow等元老英雄於2019年《Avengers: Endgame》光榮退場,MCU人氣每況愈下,電影風評及票房都大不如前,劇集方面更被批評得體無完膚,甚至一度有傳Marvel計劃邀請多位初代復仇者回歸救場。最近Robert Downey Jr.接受訪問時就明確表示樂意回歸MCU,唔知大家有冇機會喺大銀幕再次見到Iron Man呢?



於上月憑《奧本海默》奪得首座奧斯卡小金人嘅Robert Downey Jr.日前接受《Esquire》雜誌專訪,被問到獲獎後會否願意回歸MCU時,RDJ交出肯定嘅答覆:「非常樂意。佢係我DNA入面不可或缺嘅一部份,呢個角色選擇了我。我成日都話,你永遠唔好同Kevin Feige(Marvel Studios主席)打賭,你一定會輸,因為佢係揸莊,佢永遠都會贏。」



話雖如此,但Kevin Feige曾於去年12月向《Vanity Fair》雜誌明確表示,RDJ飾演嘅Iron Man絕對唔會回歸,事關佢哋唔想破壞《Avengers: Endgame》嘅完美結局:「我哋將會保留嗰個moment(指Iron Man壯烈犧牲一幕),唔會再觸及嗰一刻。為實現嗰個moment,我哋付出咗好多年努力,所以我哋永遠唔會想用任何神奇嘅方式扭轉過來。」唔知Kevin Feige得知RDJ嘅意願後會唔會回心轉意呢,或者可以透過多元宇宙變體嘅方式讓Iron Man重返MCU?



資料來源:variety



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!