掃呢頁CODE去手機

2023年10月11日 星期三

【影視】導演親證開拍《盜火線 2》 Adam Driver有望接任 #Ada

雲集AlPacino、RobertDiNiro以及ValKilmer等好戲之人嘅1995年電影《Heat(盜火線)》除咗係犯罪片嘅經典之外,亦影響咗C ...




雲集Al Pacino、Robert Di Niro以及Val Kilmer等好戲之人嘅1995年電影《Heat (盜火線)》除咗係犯罪片嘅經典之外,亦影響咗Christopher Nolan嘅《Dark Knight》以及遊戲《GTA 5》等其他作品。而導演Michael Mann去年推出續集小說後,近日亦親口證實會將續集小說拍成電影,與Michael Mann剛剛合作完《Ferrari》嘅Adam Driver就可能會成為主角之一。

Michael Mann日前為咗宣傳新戲《Ferrari》而接受《Deadline》訪問,期間記者就問Michael Mann會否將去年推出嘅《Heat 2》小說拍成電影,而Michael Mann就直接回答:「係,我同Meg Gardiner寫咗《Heat 2》小說,推出時間正好就係我拍緊《Ferrari》嘅時候。小說反應相當唔錯,我亦打算將佢拍成電影。」

其實自從《Heat 2》小說推出之後,坊間就一直猜測Michael Mann將其拍成電影。《Deadline》亦曾於荷里活罷工前引述傳聞,指Adam Driver會於《Heat 2》中飾演年輕版嘅「Neil McCauley」,即Robert Di Niro嘅角色。對於呢個傳聞,Michael Mann就不置可否:「或者啦,我哋未正式開始傾。又或者我應該咁講:我同Adam嘅相處非常愉快,我哋有相同嘅工作態度,我哋鍾意對方,而且合作得相當愉快。」

小說《Heat 2》嘅故事會分為兩條主線,其中一條緊接《Heat》結尾,Al Pacino飾演嘅警探Vincent Hanna繼續追捕逃亡中嘅Chris Shiherlis (Val Kilmer飾演);另一主線就發生於《Heat》故事嘅七年前 (1988年),講述Neil、Chris及Vincent三人看似不相干,卻又互相影響嘅經歷。

資料來源:Deadline


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!