掃呢頁CODE去手機

2023年8月11日 星期五

【羅生門】Gal Gadot被騙?消息人士踢爆DC Studios並未落實開發《Wonder Woman 3》 #Gal Gadot #ios #手機平板 #羅生門

早前GalGadot接受外媒訪問時,親口證實JamesGunn同PeterSafran會搵佢一齊開發《WonderWoman(神奇女俠)》第3集,令唔 ...




早前Gal Gadot接受外媒訪問時,親口證實James Gunn同Peter Safran會搵佢一齊開發《Wonder Woman(神奇女俠)》第3集,令唔少Fans欣喜若狂。不過,最近就有消息人士踢爆,指兩位高層根本未落實開發《Wonder Woman 3》,以及應承Gal Gadot任何嘢!令人不禁聯想起當年嘅Henry Cavill,呢頭講完回歸DC,轉個頭就突然告別超人。



Gal Gadot早前接受外媒《ComicBook.com》訪問時,親口證實會續留新DC宇宙,並同James Gunn討論過《Wonder Woman》未來去向:「我好鍾意飾演Wonder Woman,心愛呢個角色。我從James及Peter得知,我哋將會共同開發 《Wonder Woman 3》。」其後接受另一間傳媒《Flaunt》專訪時又再次重申,自己曾受邀與James Gunn及Peter Safran開會,當時兩位高層表示:「你放心交畀我哋啦,我哋會同你一齊開發《Wonder Woman 3》。我哋鍾意你扮演Wonder Woman ,你冇咩好擔心,總之時間會證明一切。」



不過《Flaunt》篇專訪出街冇耐,外媒《Variety》就引述消息人士爆料,話兩位高層根本未落實開發《Wonder Woman 3》,亦都冇應承過Gal Gadot任何關於《Wonder Woman》嘅事。目前James Gunn正忙於製作新DC宇宙首部作品《Superman: Legacy(超人:傳承)》,而且新DC宇宙第一篇章中,只有前傳劇集《Paradise Lost》稍為同Wonder Woman有點關係,故事以Wonder Woman家鄉天堂島為背景,講述亞馬遜人之間嘅權力鬥爭,但時間點設於《Wonder Woman》系列電影之前,所以Gal Gadot並唔會出現。

咁究竟係Gal Gadot定DC講大話?定抑或係消息人士放流料?詳情有待雙方走出嚟解畫。



資料來源:Variety

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!