掃呢頁CODE去手機

2023年7月5日 星期三

【影視】Daniel Radcliffe表示不會客串HBO《哈利波特》劇集 #串

雖然喺好多人眼中DanielRadcliffe已等同哈利波特,但佢本人就表示無意客串HBO《哈利波特》劇集,並送上祝福。最近「哈利仔」DanielRa ...




雖然喺好多人眼中Daniel Radcliffe已等同哈利波特,但佢本人就表示無意客串HBO《哈利波特》劇集,並送上祝福。



最近「哈利仔」Daniel Radcliffe接受外媒《ComicBook.com》訪問,期間首度開腔回應客串HBO《哈利波特》劇集傳聞,Daniel表示:「據我所知,佢哋(製作方)打算重啟呢部作品,我相信無論邊位製作人操刀,都會想呈現出個人風格,而唔係諗辦法將『舊哈利』回歸,所以我絕對唔會尋找任何方式客串。但我祝福佢哋一切好運,非常期待今次薪火相傳,但我唔認為我需要親自傳遞火炬。」



據了解,HBO《哈利波特》劇集預計會製作7季,每季對應原著每本小說,由全新卡司出演,而原作者J.K. Rowling亦會擔任劇集監製,並承諾會「忠於原著」。考慮到HBO拍劇向來慢工出細貨,預計今次劇集版《哈利波特》將會係橫跨近10年嘅長期計劃,目前官方尚未公布演員陣容及播出日期。



資料來源:ComicBook.com

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!