掃呢頁CODE去手機

2023年6月8日 星期四

【影視】演《24個比利》太入戲 Tom Holland宣佈息影一年 #Tom Holland

患有心理、精神健康問題嘅角色,素來都係唔少演員夢寐以求嘅挑戰,不過萬一入戲太深,有時就會影響埋戲外嘅生活。而TomHolland近日接受訪問時就表示, ...




患有心理、精神健康問題嘅角色,素來都係唔少演員夢寐以求嘅挑戰,不過萬一入戲太深,有時就會影響埋戲外嘅生活。而Tom Holland近日接受訪問時就表示,因為早前出演劇集《The Crowded Room》中嘅Danny Sullivan一角,令佢太大壓力,所以見前打算息影一年好好休息。

圖片:IMDB

由Apple TV+製作嘅迷你劇《The Crowded Room》,改編自著名真人真事傳記式小說《24個比利》,而Tom Holland飾演嘅Danny Sullivan就係沿自書中主角,患有解雜性人格 (人格分裂) 嘅Billy Milligan。Tom Holland接受《extra TV》訪問時表示:「拍攝呢套劇本來就已經好辛苦,我哋要探討一啲我從來都未接觸過嘅情緒。再加上因為我係劇集製作人之一,仲要處理埋片場內嘅日常事務,壓力又提升到另一個層次。」

Tom Holland上月接受《Entertainment Weekly》時亦提到,拍攝《The Crowded Room》嘅中途,佢就發現自己太入戲,連於現實生活中都擺脫唔到角色,「我記得有次我喺屋企崩潰,覺得我要剃光頭,要剃光頭我先可以擺脫個角色。但好明顯,因為當時我哋仲拍緊,所以我冇咁做到…真係唔係啲我曾經經歷過嘅嘢黎。」

回到《extra TV》嘅訪問,Tom Holland表示自己一直已經都好努,「但呢套劇真係擊潰咗我,我試過中途放假、消失,去咗墨西哥某個沙灘放鬆。而依家我就會休息一年,套劇就係有咁辛苦。」



資料來源:Vairety


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!