掃呢頁CODE去手機

2021年1月2日 星期六

「警世」如果有個女仔 同...

「警世」如果有個女仔 同我講佢鍾意姜濤 我會同佢講…
如果有個女仔同我講佢鍾意姜濤我會同佢講…我會話..鍾意得好,請你繼續鐘意香港偶像。如果有人同我講,佢鍾意林家謙,我會講..有Taste如果 ...








姜濤被爆將粉絲禮物棄置垃圾桶花姐下令徹查:逐個問緊|香港01|即時娛樂

如果有個女仔 同我講佢鍾意姜濤 我會同佢講…

我會話..

鍾意得好,請你繼續鐘意

香港偶像



如果有人同我講,佢鍾意林家謙,

我會講..

有Taste



如果有人同我講,

佢鍾意「乜水」(啊Jer),

我會話…

識揀



如果有人同我講,佢好鍾意鄭中基,

我會講..

我都係佢一直嘅Fans。



如果有人同我講 ,佢鍾意嘅歌手,冇攞獎,

我會講…

請你繼續支持佢,請為佢加油,有得投票就一定要去投!無投票既你,無資格出一句聲!



但有如果有人同我講,

樂壇已死,我會講。

希望今年嘅所有新人,會比到曙光你。重諗下自己,有冇買過你喜歡既歌手既CD…



最後 歌曲獎 同 歌手獎

唔係唱功最好獎。

只要係好嘅香港歌就要撐。

最最後你仲係周柏豪嘅fans,我會講。

屌你老母你啲taste真係好撚曳。


來源 source: http://biglife.fun
鍾意就快D Share啦!