掃呢頁CODE去手機

2019年10月11日 星期五

「真相」點解咁耐都冇細路女 企出來講俾人強姦? _-,

你地知唔知點解咁耐都冇細路女企出來講俾人強姦?實際上有好多女仔已經畀警察強姦咗了。我實在聽過好多個case有D仲未夠16歲,聽到都心UP讓我喺呢度同大 ...


你地知唔知點解咁耐都冇細路女企出來講俾人強姦?

實際上有好多女仔已經畀警察強姦咗了。

我實在聽過好多個case

有D仲未夠16歲,聽到都心UP

讓我喺呢度同大家綜合一下:

呢幾年有留意法庭新聞就知道,本身休班警已經係香港最大嘅犯罪集團,香港警察性慾強盛, 基本上放工扮OT返大陸叫雞呢D經常有。 話冇叫雞嘅警察都基本上係講大話, 同人講話自己冇上過鹹網一樣咁假。

呢個擦鞋仔集團, 你唔跟埋一齊返大陸叫雞嘅話基本上你係埋唔到堆,唔使旨意升。 果堆傷心柴咪就係咁樣嚟囉。

好啦,回到正題。

近排警察做嘢辛苦, 有不少警察少咗去泄慾, 最近執緊嘅時候見到有嘅青春肉體, 難免會對班天真既少女產生咗不倫嘅想法。 特別係一啲死不招認嘅女仔, 面對一啲咁頑強反抗嘅女仔,有不少男警都好想令佢喺自己棍下被征服。

有警員甚至乎會按耐不住, 喺女警面前對受害人進行性侵犯, 甚至乎我聽過嘅係強姦嘅版本。

呢件事係無可厚非嘅, 相信當時作為大sir見到呢啲情況, 只好做野令消息封鎖。

一般嚟講, 最簡單係同受害人講, 簽一份保密協議, 大家互相不追究起訴, 受害人一般聽到自己將會被釋放并撤銷控罪, 基本上都算數。 選擇用身體作為 釋放自己既工具, 甚至乎有聽到女警睇唔過眼,覺得佢哋係「臭雞」。





久而久之,前線警察發現咗, 自己所做嘅嘢得到上級赦免同補鑊,就自然大膽起來。 蒙住面 冇number, 就對女仔為所欲為。

但係當然有極少數女仔, 覺得比人食左隻豬好大件事, 寧願被告暴動,點都唔願意去簽份野…..

咁樣嘅話,下場就只有被消失了, 我冇記錯我聽嗰一單好似係上個月響將…..

我聽過一單最慘嘅case係, 做某個職業嘅女仔,係黃埔行下行街比人睇中左,捉咗返去, 出警處嘅時候,要由女警俾條褲畀佢著走。

條女臨走嘅時候,仲喊住話我自己係無辜,我只係落街㗎咋。

其實仲有好多, 好似係女疑犯去廁所嘅時候被拍低整個過程, 唔畀律師嚟見你, 男警察搜女身, 捉住條女隻手幫打飛機含撚等等。

唉,咁多個月來,每次聽到呢啲case都感到十分傷心。

香港警察已經唔係我哋以前所見嘅咁樣, 佢哋因為矇住面,所做嘅嘢已經越嚟越大膽。

好多犯法嘅嘢都會去做, 因為做完之後有大sir幫佢哋補鑊。

唉,唔撚講啦, 打字打到想喊。

//

以上內容皆為轉發,資料未經確實,只供備份參考。

上述內容並不代表本站立場

來源:https://lihkg.com/thread/1645992/page/1




來源 source: http://lam777.com
鍾意就快D Share啦!