掃呢頁CODE去手機

2019年5月19日 星期日

【老而彌堅】70歲許紹雄 We... _-,許紹雄,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...










現年70歲的綠葉王許紹雄,與太太今年結婚27年並育有一名22歲女兒,是圈中出名好爸爸。今日網上突然流出多張許紹雄與一名大陸女子的 Wechat 對話 cap 圖,其中一張是許紹雄露鳥相,從對話可見許紹雄話「我想看你沒衣服的。」、又話看對方的小妹妹,對話內容大膽露骨,事後二人更展開了視像對話。





許紹雄回應《東方日報》記者查詢:

許:呢個唔係事實,我覺得係網絡強姦囉!

東:但有個樣,頭像係你?

許:依家科技發達,點都做到出嚟

東:情慾對話好大膽…

許:我都有頭有面,有人識嘅… 點會咁大膽咁樣同人哋講呢啲嘢!更何況我有心無力!早前石修先同我講,佢話網上有一段流言,話佢同老婆離婚,同助手有染,好離譜囉,我當然唔信,其實網絡上嘅嘢唔可以盡信,我覺得依家好似燒到埋嚟我度咁!

東:得罪咗人?

許:我哋點會得罪人吖…喺內地做嘢,最多咪滿足唔晒啲人埋嚟影相啫,如果要全部人都影合照,我哋唔使走啦,咁算唔算得罪人呢?!


來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!