掃呢頁CODE去手機

2016年6月13日 星期一

今日聽到賓妹係老豆房果度有聲!估唔到老豆會同個賓妹做d咁既野! _-,

我屋企係單親家庭,年幾前老豆老母離左婚,而老豆佢因為要返工,所以請左個賓妹黎照顧我。而果時,我誓估唔到,呢個叫Maria既中女賓妹,會令我以後既人生產生咁大既改變。我屋企地方細,房就得兩間,老豆一間,Maria同我上下床舖一間。講真,我年紀唔係細,真係好唔中意同人share間房,仲要係同個中年女人。我知好多巴打都會FF有幾淫有幾爽,但係實情間房多左人係度,連放個屁都唔自在,完全無曬私人空間,亦都係 ...


我屋企係單親家庭,年幾前老豆老母離左婚,而老豆佢因為要返工,所以請左個賓妹黎照顧我。

而果時,我誓估唔到,呢個叫Maria既中女賓妹,會令我以後既人生產生咁大既改變。

我屋企地方細,房就得兩間,老豆一間,Maria同我上下床舖一間。

講真,我年紀唔係細,真係好唔中意同人share間房,仲要係同個中年女人。

我知好多巴打都會FF有幾淫有幾爽,但係實情間房多左人係度,連放個屁都唔自在,完全無曬私人空間,亦都係因為咁,搞到我晚晚訓唔好。

有一晚,我又如半夜扎醒,起身諗住放個水,點知見到下格既Maria唔見左人。我以為佢去左廁所,點知一行出門口,我就聽到老豆間房度傳黎Maria把聲。

一陣串既喘氣聲同呻吟,講真,我又唔係未睇過甜故同咸嘢,我點會唔知咩事,但係我果下真係

唔好以為我會好似啲AV咁一路睇一路打J,因為當你知道你親人做呢啲野果陣,你係會覺得好尷尬同好震驚,個情況同你細個睇到老豆老母撲野或者係你既愛隊輸比啲低組別球隊一好樣,真係Seven到尷尬到完全唔想比人知。

我果陣幾乎係成晚都keep住 呢個樣訓,因為老豆平時都算係斯文友一個,係屋企都唔講粗口(出面就唔向左走向右走知),我係屋企都要就住就住唔可以亂Hi老母,就算依家離左婚都一樣。但係係我知道佢搞Maria之後,我真係寧願好似查小欣話齋--移花接木架姐,唔向左走向右走係真既!

到時第朝,其實我成晚都訓唔著,我早過Maria起身,果次我先第一次睇清楚呢個中女賓妹既樣。

黑黑實實,樣唔算靚,普通得黎仲有啲樣衰手短腳短十足糖妹咁既樣,唯一可取既係,果對好似手球咁大既波,就算用張被遮住都睇到個shape突曬出黎,而根據我十幾年黎既睇女眼光,Maria平時訓覺應該唔載bra(不過唔洗問有無圖呢,即管Hi伯母啦,反正佢同我老豆離左婚)

行到出廳,老豆已經食緊早餐。我全係佢隔離,睇實佢,但果一刻,我覺得眼前呢個我最親既人好陌生。點解相處左十幾廿年,我先發現可能我其實一啲都唔了解佢。

我望唔清,我望唔透,我唔知講咩好,果一次,係我最後一次係我老豆面前流眼淚


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!